Wist u dat? …
Bij problemen u altijd gebruik kunt maken van onze reparatieservice?
Wij hebben een eigen reparatieservice. Dit maakt het mogelijk snel en accuraat te handelen bij defecten. Of het nu gaat om een garantiegeval of reparatie buiten de garantieperiode, wij helpen u altijd!
Wanneer uw apparaat kapot gaat kan deze in veel gevallen nog wel gemaakt worden. Bovendien betekent een kapot apparaat niet meteen dat het apparaat ook waardeloos is. Veel waardevolle spullen worden onnodig weggegooid en dit kunnen we tegengaan door vaker na te denken over repareren, voordat we overgaan tot weggooien. Wij denken graag met u mee!
Neem bij constatering van het defect zo snel mogelijk contact met ons op. Beschrijf het probleem gedetailleerd en neem foto´s van het defect. Dit maakt het mogelijk dat onze monteur een juiste inschatting kan maken van het mogelijke probleem en bevordert de afhandeling van het proces.
Procedure
- Neem contact op via mail of telefoon. T: 06 233 44 205
2. Stuur een uitgebreide en gedetailleerd beschrijving van het defect per email. Voeg ook foto´s toe van het defect.
3. De mail wordt bekeken door onze reparatieservice en deze nemen contact met u op.
4. Getracht wordt het defect op afstand op te lossen. Lukt dit niet, dan wordt het product door u verstuurd via de post (op eigen risico).
5. Het defect wordt gerepareerd. Bij garantiegevallen gaat dit volgens richtlijnen van de leverancier/fabrikant.
6. U ontvangt een goed functionerend of nieuw product retour.
Doorlooptijd
De doorlooptijd vanaf het begin dat u contact opneemt t/m het retour ontvangen van een goed functionerend of nieuw product duurt ongeveer 5 tot 10 werkdagen. De duur is afhankelijk van de fabrikant, welke verantwoordelijk is voor het voorzien van onderdelen en eventuele garantieafhandeling.
Tijdens bovenstaande procedure wordt u goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.
T: 06 233 44 205